Ayvalık Chapter / Kazdağları-Hayırlıoba Kampı 22-24 Temmuz 2016

Aylarca süren heyecanlı bekleyişin ardından sonunda Hayırlıoba günü geldi çattı. Heyecan o kadar fazlaydı ki; Antalya Chapter Rider'larımızdan Süleyman "Tabureci" GÜL ve Ramazan "Hidalgo" KARACA Ayvalık'a 1 gün önce gelince dayanamayıp motorlara atladık ve kendimizi Hayırlıoba yolunda bulduk :) Bu kamp için Taa Antalya'dan gelen misafirlerimizi bekletmek olmazdı nihayetinde :)

Aynı saatlerde Bodrum Rider'larımızdan Mehmet "Gamburacı" KAMBUR, Erkan "Proceccus" SÖZBİLEN ve eşi Selin SÖZBİLEN'de Bodrum'dan İzmir'e doğru yola çıktılar.

Geceyi İzmir'de geçiren Bodrum'lu kardeşlerimizin de katılımıyla İzmir Chapter daha karga bokunu yemeden düştü yollara :)

Sorunsuz bir yolculuk geçiren İzmir Chapter, arabasıyla ekibe klavuzluk yapan Aydın "Rocker" DOĞAN kardeşimizin navigasyonunun gazabına uğrayarak kampa 2 km kala kayboldular :) Navigasyonun kısa ve trafiksiz yolları tercih olarak sunması neticesinde yaya bir şekilde bile iniş-çıkışın zor olduğu bir tarla yolunda mahsur kaldılar :) Bu esnada yaşanan tek üzücü olay, Erkan kardeşimizin yüklü BMW1150GS motosikletinin gevşek zemin ve dik yokuşta devrilmesi oldu. Neyseki kendisinin hiçbir şekilde yara almaması en büyük tesellimiz. Motosikleti de bu kazayı çok hafif sıyrıklarla atlattı. Buradan kendisine tekrar geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz...

Yolda kalan ekipten İzmir Chapter Başkanımız Anıl "Poyraz" YENER ve İzmir üyelerimizden Zeki "Kıvılcım" ÖZMEN, Fatih "TallRider" ARSLAN, Ertan "Quasimodo" USTAEL, Hakan ŞENTÜRK bu zorlu parkuru aşarak kamp alanına geldiler. Motosikletleri bırakıp bizi de yanlarına alarak geride kalan arkadaşları kurtarmak için yaya bir şekilde yola koyulduk. Yaklaşık 2 km bir yürüyüşten sonra terlemiş, su kaybetmiş, yorulmuş, dilimiz dışarıda, kısacası perişan bir halde olay yerine vardık :) Olay yerine vardığımızda tüm yolun en dik, en kaygan zeminli, en zorlu yerini Zeki abinin Suzuki VL800 Volusia ile geçtiğini görünce şaşkınlığımızı gizleyemedik :) Ama inanın kendisi de en az bizim kadar şaşkındı :) Tabi o yolu görünce Anıl'ın da CBR1100XX ile tüm yolu geçip kamp alanına ulaşmış olması, SportTouring mosotikletle o dik yokuştan hararet yapmış bir şekilde kontak kapalı inmesi diğer şaşırdığımız konu oldu. Her ne kadar ikisi de bu başarıyı yeteneklerine bağlasalar da biz şans olduğu konusunda hala ısrarcı ve kararlıyız :)

Devrilen GS'i birlikte kaldırdıktan sonra en uzunumuz nick'inden de anlaşılacağı üzere Fatih "Tallrider" ARSLAN GS'i, Süleyman "Tabureci" GÜL'de Volusia'yı alıp kampa götürdü. Bize ise çantaları sırtlayıp yaya bir şekilde aynı yolu dönmek düştü. Onca yolu, o kadar yükle nasıl döneceğimizi düşünüp hayıflanırken uzaklardan gelen araba sesi bize umut oldu. Düşünceli kardeşimiz Fatih motosikleti kamp alanına götürdükten sonra Bengi'nin arabasını alıp bize yardım etmek için geri gelmiş :) Bu hareketi ile Zeki abi'den sonra günün ikinci kahramanı ilan ettiğimiz Fatih'in geldiği arabaya çantaları yükleyip bizde rahat rahat kamp alanına inişe geçtik.

Bunca terslik ve sıcakta yürünmek zorunda kalan onca yolun üzerine buz gibi dere ve önceden soğumaya bırakılmış buz gibi biralarımızla normal hayata dönmeye başladık. Çadırlar kurulup ilk şişe biralar bittiğinde çekilen sıkıntılardan eser kalmamıştı bile.

Saatler ilerledikçe kandaki alkol miktarı daha da artmaya başladı. İstanbul'dan gelecek kardeşlerimizi/abilerimizi beklerken içmeye devam ettik.Onlar da yiye/içe sonunda kampa gelmeyi başardılar tabi :) E onları karşılamak için kadeh kaldırmamak olur mu? :) Onlar geldi birlikte içmeye devam ettik :)

Sonunda acıktığımızı farketmiş olmalıyız ki Anıl, Gambur ve ben yemeklik alışveriş için Zeytinli'ye gittik. Döndüğümüzde tecrübeli İstanbullu Rider abilerimiz masalarını kurmuş muhabbete başlamışlardı bile. Biz de zaman kaybetmeden onlara eşlik etmeye başladık tabi :)

Bu arada akşam yemeğimiz için büyük emekler veren Süleyman abi, Fatih, Gambur, Erkan ve Hakan abi'ye; O müthiş Pilav için de Ceyhun abiye teşekkürü borç biliriz :) Gerçi herkesin eli bir şekilde hazırlanan yemeklere değdi, herkesin emeği var mutlaka :) Burda ismini geçirmediğim diğer arkadaşların da ağzına sağlık... Ne yedik beeeeee :) Yalnız iyi yedik haa :) Baya bi yedik işte :))

Midelerimiz ete iyice doyduktan sonra, üstüne tatlı niyetine ateş etrafında toplanıp dostlarla sohbete daldık.

Yıldızlarla bezenmiş o eşssiz gökyüzünün altında, Ağustos böceklerinin sesi ve Kazdağının zirvelerinden itibaren yılmadan, yorulmadan denize ulaşmaya çabalayan o serin suyun çıkardığı eşsiz sesin eşliğinde yapılan dost sohbetleri sanırım hiçbirşeye değişilmez.

Öyle ki; zamanın nasıl geçtiğini anlamadan sabahı edivermişiz. Sabahın 4'ünde dere içindeki sandalyemden çadırıma ulaşmamı sağlayan, lojistik destek veren Levent "Levo" SAYAR kardeşime de ayrıca teşekkür ederim :) Anlatılan konunun son 15 dakikasında uyuduğum için kusura bakma dostum :))

Güzel anılarla biten dopdolu günün ardından sabah kahvaltı için Mehmetalan köyüne Feronia Kır Evi'ne gittik. Kahvaltının ardından doğal havuza girip serinledik. Hatta bazılarımız köpük partisi yaptı :) Bu arada Erkan kardeşimizin doğum gününü de kutladık :)

Yine güne eğlenerek başladık anlayacağınız... Kamp ile Mehmetalan köyü arasındaki mesafeyi yürüdüğümüz için sabah sporumuz da tamamdır diyerek kampa gelip kulübümüzün kahvecisi Fatih'in hazırladığı El Salvador'dan gelen kahve çekirdeklerini öğüterek filtre kahvemizi yaptık :)

Ağzımızda El Salvador kahvesinin tadı kendimizi suya attık. Gelenekselleştirdiğimiz su altında bira içerken fotoğraf çekme aktivitesini yapmadan Hayırlıoba Kampı olur mu? :) Bu seramoninin yaratıcısı ve reklam yüzü Mehmet "Mesa" SAYAR abimizin el vermesiyle yeni yüzlerle fotoğraf çekimlerine başladık :) Fakat hiçbiri Mehmet abi kadar başarılı olamadı. Mehmet abi duruma el koyarak, güneş gözlüklerini takıp modellik işini devraldı, Ceyhun "Scubaman" GELİŞLİ abimiz de o anları ölümsüzleştirdi. Fakat o fotoğraflar kaç Cuma sonra elimize geçecek bilmiyoruz :)))

Yine harika bir günün ardından akşam yemeği telaşı ve geç saatlere kadar süren ateş başı sohbetler...

Ertesi gün yine yeniden harika bir güne uyanma faslı, ama bu sefer tatlı bir telaş. Çadırları toplayacağız ve herkes yollara düşecek. Bizde geziler kamp yeri veya otelden ayrılınca değil, herkes evine varınca biter...

Aslında Hayırlıoba'nın yazısını yazmak zor. Her ne kadar günler birbirinin aynı gibi görünse de orda yaşanan her an bambaşka bir anıya gebe. O yüzden Hayırlıoba'nın tadı okuyarak değil yaşanarak alınır bizce..

Arada ufak aksilikler de olsa yine çok keyifli bir kamp oldu. Katılan, keyife keyif katan tüm dostlara sonsuz teşekkürler...

Seneye görüşmek üzere...

Teo kullanıcısının resmi

Yorumlar

Poyraz

Yine harika bir organizasyonda siz değerli kardeşlerimle beraber sürmek,yemek,içmek,gülüp eğlenmek gündemin bu kadar karışık morallerin bu kadar bozuk olduğu bir dönemde çok iyi geldi. Refik kardeşime bitmek tükenmek bilmeyen enerjisi ile bunca kıl adamı kusursuzca ağırlayabildiği ve değerli katılımcılara da varlıkları ile haftasonumuza renk kattıkları için teşekkür ederim.

scubaman kullanıcısının resmi
scubaman

Beraber olduğumuz heryer, beraber yaptığımız herşey çok güzel oluyor ama yine de kampın tadı bir başka ya :) Emeği geçen ve katılan herkese teşekkürler. Yine anılara yıllarca silinmeyecek birçok çizik attık.

Dereye sandalyeden yuvarlanmış olsam da bira şişeme su girmedi :p

Amma ne içtik ne yedik birader :)

Katana kullanıcısının resmi
Katana

Geçen yıl inanılmaz keyifli geçen kampı bu sene çocuklarla beraber dörtgözle bekliyorduk ama sağlık sebepleri ile pas geçmek zorunda kaldım. Yine muhteşem olmuş. Keyfimiz daim olsun..:)

tolga kullanıcısının resmi
tolga

Yine müthiş bir kamp olmuş.... Resimlere bakıp olan biteni gördükten sonra bu organizasyonu kaçırdığım için bir kez daha üzüldim.. :((

Elinize,emeğinize,tekerinize sağlık....

Süpereva işte.....

Sevgiler

Gambur

Herzamanki gibi harika bir organizasyon oldu. 3 günlükde olsa harika geçen saatler bizi yorgunluk ve moralsizlikden uzaklaştırdı. Kampda sürekli bizlerin rahatı için emek harcayan kardeşimiz Refik olmak üzere, katılan ve bizlerle olan herkese sonsuz teşekkürler.. Görüşmek üzere..

Tuareg kullanıcısının resmi
Tuareg

Neden gitmedim ki?

MeSa kullanıcısının resmi
MeSa

Çok keyif aldığım bir kamp oldu.

Refik, emeğine sağlık kardeşim.

Su çok soğuktu ama geçen sene 22 derece bu sene 19-20 derece duranadık içinde.

Proceccus kullanıcısının resmi
Proceccus

Her ne kadar motoru devirmiş olsam da keyfim bir an için bile bozulmadı... Bizbize olduktan sonra aşılamayacak problem yok... Herşey harikaydı, başta Refik kardeşim olmak üzere tüm emeği geçenlere binlerce kez teşekkürler ... Kahramanım, Fatih "TallRider" Arslan' a ayrıca teşekkürler :)

DrunkenSailor kullanıcısının resmi
DrunkenSailor

Süper gezi olmuş. Yazı çok güzel. Oradaymış gibi gülümsedim. Eğlencenizin enerjisini hissettim. Yaşanılan zorluklarda sanki oradaymışım gibi ne yapabileceğimi düşünürken bir bakmışım nabzım yükselmiş. Yazının ilerleyen paragraflarında suya girip serinlik hissettim, sonra açlık hissedip sofra ve yemek hazırlamaya yardım ettim. Sonra yemeye de yardım ettim tabi. Gece 4 e kadar muhabbet edip yoruldum son 15 dk yı dinleyemeden hakkaten sızdım. Erkanın doğumgünü pastasıda fena değilmiş, onun bile tadı geldi ağızıma.

Diyeceğim o ki, böyle güzel şeyleri bu kadar içten, samimi ve eğlenceli yaşadığınız ve biz gelmek isteyipte gelemeyenlere bu kadar tasfiri güzel bir şekilde yazıp paylaştığınız için teşekkürler. Herkesin emeğine sağlık.

Teo kullanıcısının resmi
Teo

Ayvalık Chapter olarak biz size teşekkür ederiz. Tekerinize, ayağınıza sağlık... İyi ki varsınız, hep var olun ;)

takbir kullanıcısının resmi
takbir

Meyhane pilavı efsaneydi.

Çok fena muhteşemdi.

tallrider kullanıcısının resmi
tallrider

Uzun bir aradan sonra sizlerle böyle bir kampta bir araya gelmek keyifliydi, arayı fazla açmamak gerek, emeği geçen herkese teşekkürler, Erkan'ım abartma, zor kısmı sen aşmıştın zaten, bana düzlük kalmış ;) Bu arada İzmir ekibinin içme konusunda değil ama yeme konusunda İstanbul ekibinden feyzalması gerek, birbirimizi dürtmesek aç kalacaktık, bir dahaki kampa teneke kebabına soyunacağım :)

Poyraz

Yeme konusunda onlarla asla boy ölçüşemeyiz. İyi yiyorlar harbiden. Ama eskiden güzel yediklerini de düşünürdük,Ceyhun Abi bizi hayal kırıklığına uğrattı :)

Bu arada kişi başı 1er kg köfte yedik Fatih. Gözün doysun.

Sana tabi masa düzeni sunamadığımız için İngiliz asilzadesi kimliğin doymadı :) :) :)

Gambur

İçimiz yandı köfte pişirirken, 10 kilo köfte yedik insaf yahu :D :D.

Rocker kullanıcısının resmi
Rocker

Güzel Kamp oldu, düzenleyen, katılan ve kalbi bizimle olan herkese teşekkürler. Şimdiden gelecek sene için planlar yapıyorum. Mesela yeni bir dağ yolu rotası çiziyorum. :))

Hayvan terli,yemez laugh

Proceccus kullanıcısının resmi
Proceccus

yok yok, kalbi bizimle olan olsaydı yerdik :)

Kim lan o?

Görkem zaar

Poyraz

O varken aç kalmak ne mümkün. Gut ederdi bizi,mide fesatı geçirirdik,bağırsaklar düğümlenirdi laugh

lycco kullanıcısının resmi
lycco

Gut olmanıza gönlüm razı olmaz. Seneye ızgara kalamar, yengeç, karides gibi sağlıklı protein yüklemesi yapacağım. Artık ağaç kabuklarını mı kazırsınız, kendinizi o yokuşa mı vurursunuz bilemem :)